Himpskatti tätä Kiinaa <.< miksei netti voi toimii silleen normaalisti?! Gosh, ärsyttävää käyttää tätä :'D. Ja ärsyttävää kun kaikki puhuu mulle kiinaa kokoajan :D näytänkö mä siltä että osaan puhua kiinaa... z..z? No joo, mutta muuten ei mitään ongelmaa :D. 

Oon vieläkin Shenzhenissä ja yritän selvittää miten pääsisin täältä eteenpäin, ei tässä kylpylässäkään mitään vikaa oo mutta en mä täällä kuukautta viittis asua :D. Oon siis tänään kolmatta yötä tääl kylpylässä :D. Mikäs siinä, saa uida ja saunoa ja syödä hedelmiä ilmaseks ^^. Ja sänkykin on ihan kiva ^^. En muista kirjotinko tän jo mutta siis perjantaina otin jalkahieronnan ja eilen illalla jonkun kokovartalo kiinalaisen murjonnan tai siis hieronnan joka kesti 90 minuuttia :D

Tänään ajattelin lähtee käymään Window of the wordissä mut en sit jaksanukaan lähtee sinne vaan matkasin Luohun asemalta Laojien asemalle koska siel oli lonely planetin mukaan jotain kauppoja ja joo... olihan siel :D! Jos tulee tälle niin Luohun aseman ostarin voi unohtaa koska se oli täynnä kaikkee shaibaa :D koska tuolt Laojiestä löyty ihan kaikkee! Siin aseman ympärillä on joku ainakin kuus ostaria täynnä kauppoja :D!  Vaatteita löytyy ties millasia eikä tarvii ees tinkii ku ne on valmiiks halpoja ^^. Mut koska mun rinkka on jo ihan umpi täynnä niin en voinu ostaa mitään muuta kun yhen topin :'(! Ja sit löysin ostarin joka oli täynnä verhokauppoja! Ja toisen joka oli täynnä kankaita ^^ se ostari oli kooltaan ja valikoimaltaan joku kaikki Suomen Eurokankaat x 100 :D! Sit siel oli kans ompelimoita ja niiden pöydillä oli läjä muotilehtiä mistä ilmeisesti sai tilaa ihan mitä huvitti :D. Sit oli kans mereneläviä myyvä tori ja lihaa myyviä kauppoja ja kauppa joka myi kotialttareita :D. 

Kuvia en oo jaksanu ottaa koska no... tää paikka on aika samanlainen ku Hong Kong :D ei tääl oikeen oo mitään kummosta löytyny tähän mennessä :D Huomen pitäis päästä jotenkin Xiameniin mutta en tiedä miten x.x!